Armband - olika avslut

På armbanden jag skivit om nedan provade jag att använda en annan sorts avslutning. Innan har jag använt en modell som man klämmer fast i slutet av armandets ändar men det blir inte alltid så fint vilket bilderna nedan på det svarta armbandet visar. På "kärleksarmbanden" provade jag en variant som man bara limmar på i ändarna och det blev mycket snyggare! Det är pilligt men jag tycker ändå denna variant var lättare än den då man klämmer fast armbandet.


Svart armband, avslut som man klämmer fast.




Vitt armband, avslut som man limmar på ändarna.






Jag ursäktar för dåliga bilder! Tyvärr har jag ingen tillgång till dator med redigeringsprogram.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2012-09-10 @ 12:42:47
URL: http://allaprivatlan.se

Skriv gärna i alla fält nedan:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Knåpa ihop något här:


Trackback