Nytt kök

Textilen har gjort det igen! Jag köpte gardiner idag som jag sytt till och hängt upp. Nu är det äntligen sommar i köket igen. Bättre sent än aldrig som man säger.

Det är två olika gardiner på varje sida. Längst ut ville jag ha ett blommigt men enkelt par gardiner och in mot mitten skulle det vara spets. Efter en liten inspirationsrunda på internet så valde jag att åka till IKEA och resultatet är både billigt och underbart.

Det blev tyg över av gardinerna så jag sydde omtag av det yttersta lagret gardin.






Kommentarer
Postat av: SaraLouise

En latlig sommardröm med modern touch! ;P

Det blev hur fint som helst, nu blir ju jag också sugen på lite spetsgardiner! =D Verkligen underbart vackert.

2009-06-17 @ 20:12:59
URL: http://saralouiise.blogspot.com

Skriv gärna i alla fält nedan:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Knåpa ihop något här:


Trackback