Äventyr

Idag har jag haft ett riktigt äventyr. För första gången har jag stått ute och sålt mina skapelser. Det blev kransar och dekorationer i mossa. Mina dekorationer (läs om det här) jag gjorde utanför Balders Hage i Alingsås var mycket uppskattade så jag blev frågad om varför jag inte gjorde lite att sälja. Ja, varför inte?

Så lite på prov gjorde jag några kransar och lite dekorationer för att sälja idag utanför Balders Hage och jag måste säga att det varit en fantastisk dag!

Detta får jag göra om snart! Redan nu på lördag tror jag bestämt.


Under tiden jag stog där pysslade jag lite med luffarslöjd och senare under dagen gjorde jag fler dekorationer av mossa.

Lillebror Tim var vänlig nog att ta bilden!




Bilder på skapelserna kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Terese

Hej!

Sååå tråkigt att jag missade detta!! Dom är jättttefina.... vad duktig du är

Kram

2009-12-16 @ 10:35:23
Postat av: sofia

coolt att du gör sådär mycket själv, som för hand menar jag.

Själv skulle det inte bli till någonting!

2010-01-02 @ 14:36:00
URL: http://toffu.blogg.se/

Skriv gärna i alla fält nedan:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Knåpa ihop något här:


Trackback