Renovering

Många går säkert omkring precis så som jag och tänker på vad de kan förändra i sitt hus och hur de egentligen skulle vilja ha det i vissa rum. Få gör något åt det, både på grund av tidsbrist och pengabrist. Men min kära vän Sara och hennes pojkvän har visat hur enkelt det KAN vara att ändra något man inte tycker om. De målade om sitt sovrum och möblerade om och fick ett helt nytt rum.

Det är inte alltid så krångligt, kom ihåg det alla hemmafixare!
Bara man vill så kan man.


Inlägget finns här!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är gullig du. :) <3

2009-11-19 @ 22:34:09
URL: http://sarasyttre.blogg.se/
Postat av: emma

haha men det är bra att du skriver mycket till mig ;) alltså, mina katter är bröder och dem bråkar typ aldrig, busar bara med varandra och annars sover dem bara tillsammans. så dem emellan är där inga problem. därför jag blir lite nervös av tanken på att ta in en katt till. det kanske förstör dynamiken? haha. förstår du vad jag menar?

Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Så sant! Det behöver faktiskt inte kosta så många kronor för att förändra ett rum. Bara man har lite fantasi och tålamod så går det ordna mycket själv. Det är skoj!



Svar; Ja den klara brickan ser jättehäftig ut i verkligheten, precis som du säger så ser det ut som is :) Fint! ha det gott. Kram Emmy

2009-11-20 @ 22:18:25
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: emma

jag vågar nog inte testa faktiskt. men jag ska hälsa dem från dig ;) hur är din fredagkväll sötnos?


Skriv gärna i alla fält nedan:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Knåpa ihop något här:


Trackback