Pysseldag

Vissa dagar kliar fingrarna av kreativiteten inom mig och jag kan få gjort massor. Idag var en sådan dag.

Nu när min lilla kissa har små bebisar på väg så tänkte jag göra en liten bolåda till henne. Med lite kartong och tyg så skapade jag detta klätterhus. För att de ska kunna gömma sig inne i lådan så satte jag ingången längst ut i kanten och trappstegen utanför har olika höjd för att få de små att träna och kämpa till den dagen då de stolta kan stå uppe på taket.

Det finns alltid en tanke bakom.









I köket har det skett en mindre förändring. Den var liten men gjorde stor nytta i hela köksmiljön. Jag köpte en plast som ser ut som ek och klistrade på bänkskivan som ligger där. Innan var det en jättegammal tråkig och trasig grå skiva där med fult mönster på. Tyvärr tog jag inget före-kort.
På bilden nedan kan ni se hur det ser ut nu.







Kommentarer
Postat av: Terese

Vad snyggt det blev! Du har öga för det där... du kan hjälpa mig när jag skall "dekorera" mitt nya kök.. som för övrigt kommer idag och vi ska till IKEA och köpa golv efter jobbet! Kramis

2009-05-15 @ 07:49:29
Postat av: Sara

Vad fint allt blev och katternas hus ser jättemysigt ut! Hoppas Rai snart upptäcker det med..



Nu hoppas jag att du dyker upp på msn nån gång!!!

2009-05-15 @ 08:29:56
URL: http://saralouiise.blogspot.com

Skriv gärna i alla fält nedan:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Knåpa ihop något här:


Trackback