Dekorationer av mossa

Nu ska ni få se mina dekorationer jag gjorde av mossa.


Först har vi två hjärtan. Ett stort och ett litet.
Stort hjärta. Finns kvar.





Litet hjärta. Personen som ville köpa detta hjärtat tyckte det saknades lite färg så jag knöt en rosett runt nedersta tippen med rött band och efter det var hon nöjd.
Jag tycker det är bra när folk säger vad de tycker om och hur de skulle vilja att saker såg ut. Det gör det lättare för mig att göra er nöjda och glada.





Mosspaket med röd rosett och hjärta i granris. Små detaljer.





Mosspaket med silverband, glittrigt hjärta och tre "Bomuchublommor" gjorda i ståltråd.
Små detaljer.





Strut/gran i mossa med rött band.





Strut/gran i mossa virad med guldig ståltråd. Detaljer i lingon- och enris.
Finns kvar.




När det började bli tomt på mitt bord så gjorde jag fler mossdekorationer. Det blev två paket till och senare under dagen beställde men arbetskamrat ett hjärta.
Bilderna är tagna med min mobiltelefon så därför är de inte av bästa kvalité.

Paket med rött band, bomuchublomma, stjärna i luffarslöjd och ett hemmagjort julgranshänge i form av ett hjärta.
Finns kvar.





Paket med silverband, glittrigthjärta och en bomuchublomma med en pärla.
Finns kvar.





Hjärtat som beställdes. Silverband, bomuchublommor och  guldig ståltråd virad runt med gröna pärlor.





Kommentarer
Postat av: Sara

Äntligen har jag hunnit kika igenom ordentligt! Det är jättefina grejer alltihop, du är så duktig och jag är så stolt över dig! =D



Sv:Nej de stora bloggarna har man förståelse för, därför orkar man inte heller kommentera. =P Men vanliga små bloggare tycker jag borde bli glada när man kommenterar och att de ska vilja svara så man fortsätter...



Ja jag har lite svårt att komma på nåt att ha.. har inte råd att köpa nytt heller. =(

Ja killar kan ju bara ta nån kostym och nån skjorta. Fuskigt!

2009-12-13 @ 15:43:14
URL: http://sarasyttre.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Guuud så duktig du är!! Jag blir helt galen så fina saker!

2009-12-16 @ 20:41:14

Skriv gärna i alla fält nedan:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Knåpa ihop något här:


Trackback